Bicara Bumbung
Kisah spect yang tak berkesudahan
Jumaat, Oktober 30, 2015 | 2:08 PG | 1 comments
Alkisahnya, spect saya .... taknak la sebut. Dia cuma menyembunyikan diri je.
Tuhan je tahu kat mana dia sekarang.
Adoi, sesungguhnya bagi makhluk rabun spect sememangnya memang memainkan peranan penting. Umpama tak hidup kalau tak pakai spect. Ah hyper tak hyperbola la wahaha.


Lepas kisah spect terdahulu di SINI,


Kat UPSI pun ada jugak kisah spect ni. Hilang kat masjid. Tempat terbuka dia hilang tapi tak jumpa-jumpa. Memang misteri tahap antarabangsa. Lepas buat report kat makcik cleaner dan pusat Islam serta tinggalkan number telefon, akhirnyaaaa diberitahu supaya amek spect di bilik jenazah? Wah apakah?? Ekeke makcik cleaner jumpa dan letak kat situ.

Hmm, berbaloi la air mata untuk 2 malam.



Dan harini, kisah spect berulang lagi. Hilang kat kereta. Kan misteri tu. Minta dijauhkan terjatuh dan terpijak dan segala ter lah. Harap dia pulang dengan selamat.
Jadi saya nak mohon doa semua.
Terimakasih ya!


Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha