Bicara Bumbung
Recently shopping
Sabtu, Julai 05, 2014 | 4:18 PG | 2 comments
Berbekalkan baucer RM50 yang terakhir, taraaaaaa inilah mangsa saya!

My Precious Iris
Diari Mat Despatch - Naluri Ayah
Siri Ada Yang Menyayangimu - 22 Cerita Seronok dengan Fiqah

Tu pun kena tambah lagi 5hingget. Kwangkwangkwaaangso. Dahsat betul nilai mata wang sekarang.

Yang pasti, novel ni bukan lah prioriti untuk masa sekaranggg. Ada yang lagi penting sebenarnya.
Wassep pun laaa kan tak penting sebenarnya. Ha ha hambar.

Husna is being naive and lol this week. Wakaka. Ingin diceritain tapi aiyo.
But i just love the way i am. Daripada dok senyap je pikiaq bukan-bukan, saya lagi suka saya yang outspoken bertanya itu ini. Barlah terlihat naif kejap.


Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha