Bicara Bumbung
LAGI 13 JAM...
Selasa, November 05, 2013 | 3:02 PG | 4 comments
Sekarang pukul 6:40 petang.

Saya sedang berada di atas talian...
Chat dengan member. Borak fasal karangan.
Tet tet..tet tet...

Kejap lagi nak Maghrib.


Iron uniform
SLIP
IC
Alatulis

Tinggal fail je.

Malam ni masa untuk rileks. *senyum*

Sesungguhnya la, kalau flashback balik zaman UPSR, PMR dulu, saya tak pernah serileks begini.
Jantung berdegup kencang tu perkara yang mesti.
Tidur kalau boleh nak terjaga je.
Tu zaman mesolitik tu lah.

Ironi gila.
Selamba je tadi saya qailullah.. (ye qail laa sangat) pukul 2 petang. Masa tu tengah baca karangan. Bijaksana jugak membaca sambil jogging atas katil. Haha.
Terjaga pun sebab KekWe call. TU PUN SELEPAS 2 MISSCALL. Betapa lenanya saya dibuai mimpi???

KekWe call sebab nak tanya fasal BM. Profitnya saya ada kawan yang mengingatkan.
Saya ni jenis pemalas. Dia pulak jenis yang super rajin.
Patut hang sujud syukur sekarang weh.

Apapun, jangan pernah luput ingatan kepada Tuhan.
Sebab Tuhan tak pernah lupakan kita.

Ironi lagi sekali, saya tak berdebar...langsung. Tak tahu kenapa. Ngaaaa.
Jumaat masa sesi bermaafan pun setitik air mata pun tak keluar.
Risau jugak kalau tetiba hati menjadi keras.

Alhamdulillah harini sempat lari-lari anak sebanyak 3 pusingan di tasik.
Kami sarapan bersama-sama...ummi perangat sup daging. Ahhh sedapnya wei sup panas. Terimakasih ummi wa baba wa adik wa kucingzzzz.
Then, study mana patut dalam bilik. Dalam keadaan tingkap terbuka dan angin menerobos masuk sepoi-sepoi bahasa.
Petaaang pulak, langit gelap!! Bau hujaan yang masyuk dinikmati begitu saja.



I feel blessed.

Hai geng. BITTAUFIQ WANNAJAH!!! May Allah bless.

Aku nak habaq, aku bersyukur aku dapat kawan macam kalian.
Entah dapat jumpa lagi dak kawan macam korang........bak kata sorang tuu haha.


Nanti bila-bila saya post gambaq orait. SALAM PERJUANGAN. SALAM PEPERANGAN.



Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha