Bicara Bumbung
Tahun baru, personaliti pun baru
Sabtu, November 26, 2011 | 6:54 PG | 10 comments
Tajuk mesti bombastik.

Saya tak rasa nak berbual panjang hari ni. Lately asyik penat jek. Sakit pinggang, sakit kepala, kepala berdenyut sume ade lahh (Secara tak langsung dah berbual yeayy)

Kita dah masuk tahun baru kan. Tahun baru Hijrah. Korang sedar tak ni? Cepat-cepatlah wake up daripada lena yang panjang. Ngihehe

Pagi tadi, bangun pagi jek dengar alarm yang mendamaikan. Ni yang buat stok senyum sehari ni!




Tak seperti bintang di langit
Tak seperti indah pelangi
Karena diriku bukanlah mereka
Ku apa adanya

Dan wajahku memang begini
Sikapku jelas tak sempurna
Ku akui ku bukanlah mereka
Ku apa adanya

Menjadi diriku
Dengan segala kekurangan
Menjadi diriku
Atas kelebihanku

Terimalah aku
Seperti apa adanya
Aku hanya insan biasa
Ku pun tak sempurna

Tetap ku bangga
Atas apa yang ku punya
Setiap waktu ku nikmati
Anugerah hidup yang ku miliki

I just love this song... So much!!!

Ever wonder... why people hate themselves? Hate their life? WHY??! Why people selalu terikutkan pengaruh-pengaruh yang negatif?

Sebab...simple jek. Mereka takde keyakinan diri sendiri. Mereka tak percaya diri sendiri. Yet, masih keliru antara baik dengan yang buruk :)

Jadi, sempena tahun baru ni.. Meh meh join kempen menjadi diriku! Menjadi diriku dengan penuh sifat mahmudah. Sangattttt manis~

Tolong ummi cuci pinggan, tolong baba urut badan, tolong kejutkan adik pagi hari, tolong memenuhkan perut kucing. Indah kan?

May Allah bless us.



Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha