Bicara Bumbung
Unexpectable~
Sabtu, Julai 02, 2011 | 5:12 PTG | 2 comments
1. Mintak maaf kalau awak senyum kat saya tapi saya tak senyum balik
2. Mintak maaf kalau awak lambai nama saya tapi saya tak lambai balik
3. Mintak maaf jugak kalau tiba-tiba saya lambai awak padahal saya tak kenal awak -,-
4. Mintak maaf kalau saya buat peace dari atas bangunan sekolah tiba-tiba



Wohooo saya kan ada rabun sikit. Tapi malas pakai spect. Pening. Okay dah tu je :D


Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha