Bicara Bumbung
Tau pun senyap
Rabu, Julai 06, 2011 | 2:42 PG | 6 comments
Tadi subjek lepas rehat, kelas kiteorang yang tadi macam zoo tiba-tiba jadi senyap. TIBA TIBA JE. Pakat kempen Wordless Wednesday ape? Bunyi kipas berkuis-kuis je bila salin  nota tadi. Aku pandang belakang, semua dok khusyuk lagi tawaduk salin nota. Aku sengih-sengih je lah sorang-sorang


" Ustazah, kenapa silent ni? Semua online tak? "


 CHAT (OFFLINE) LA~



Macam lama pulak tak makan mihun sup. Panas-panas woo. Campur dengan begedil kentang. Kembung perut saya menelan kuah hingga ke titisan terakhir


p/s: Sedar tak lagi berapa jam je lagi?


Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha