Bicara Bumbung
Inspirasi aku
Sabtu, Mei 28, 2011 | 8:01 PG | 4 comments
Aku tengah down. Ulangan; down. Apa sebab? Entah, aku pun tak tau. Siryesly

So aku ambik keputusan untuk masuk bilik. Bukak lagu. Buat jadual. HEHEHE peace! Orang lain nangis tekup mata sampai jadi panda, aku pura-pura sengih sambil buat jadual. Apa kes ni?

Tiba tiba kan

1 NEW MESSAGE!

Budak ni! Kawan lama. Ingat jugak dia kat aku.

................
" Saya call awak boleh tak? Kejap, saya solat dulu ea "

" O-kay! Kita solat sama-sama. Nanti kita calling-calling eh "






Aku bukak spect. Tinggalkan kerusi. Stopkan lagu yang damai je berkumandang. Amik wuduk dan aku solat Isyak dalam senyuman :)




Terima kasih sebab bagi saya gelak kecik
Terima kasih sebab sabar tadah telinga
Terima kasih sebab sudi bukak cerita
Terima kasih sebab dah mengalir fulus sebanyak 9RM
Asmaa, you are totally inspired me


Aku kagum dengan dia. Secara tiba-tiba

Kadang-kadang kawan jugak yang jadi motivate diri. Takde orang lain. Sabo je lahh 

Aku rasa aku la yang pelik dalam family ni. Atin anak _______ ke? Ape entah ayah cakap. Kecik limpa aku tauu. Lari rumah! Lari lah, sampai mana je haa 


Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha