Bicara Bumbung
Bangun 4 pagi
Isnin, Mei 02, 2011 | 2:02 PTG | 2 comments
SELAMAT PAGI. Awal kan aku bangun? Aku still percaya kalau tido dalam muka senyum dan perasaan yang bahagia, bangun pun senang :)


Brrr~ Dingin dia tak boleh angkat & menusuk kalbu. Kejap lagi mesti bersin ni.


Untuk sape-sape yang pernah jadi kawan aku ")

Iklan kejap. 

Tanpa aku sedar, terlalu ramai yang hadir dalam hidup aku. Sekadar lalu bersapa hai dan pergi tak kembali. Ataupun berborak panjang berajak minum bertepuk tampar. Ada jugak bergelak-gelakan. Sape-sape je lah.

Selagi walaupun sekali kau pernah buat aku tersenyum. Walaupun pernah sekali kau buat aku gelak. Walaupun sekali je kau buat aku rasa hidup ni bermakna. Selagi kau pernah buat aku tak merasa keseorangan. Selagi kau pernah motivate aku tanpa kau sedar bila aku terjatuh. Selagi kau pernah jujur dengan aku. Selagi kau pernah bagi kenangan memorable untuk aku kenang. Aku akan ingat insyaAllah.

Aku akan ingat selagi ingatan yang Allah pinjam pada aku ni masih fresh dengan ingatan-ingatan aku terhadap kau.

TERIMA KASIH la sebab sudi bertandang dalam hidup aku. Buat aku rasa hidup ni bermakna. Sungguh la.


Peh peh ayat aku semakin jiwang. Terima kasih. Sape yang baca ni, we're strangers dulu kan? Tapi sekarang kita kawan~ Aku sayang kawan 

Semalam tengah susun buku, sengih sorang-sorang. Bila dah layan kawan macam kawan gile-gile, rasa taknak kahwin pulak. Huiyoo manisnya kan ukhwah kerana Allah?

 ")


Tak kisah lah apa pun tanggapan kau pada aku. Asalkan aku tau tu aku. Dan aku cuba perbaik kalau salah :) Yeay dah matang sikit. Sikit je


Its's 5am. Jom pi sekolah *click!


Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha