Bicara Bumbung
Apa kau nak sebenarnya?
Rabu, Februari 02, 2011 | 2:12 PG | 0 comments


Sometimes I'm just wondering..

" apa aku nak sebenarnya dalam hidup eh ? "

Ni kalau soalan kat formspring mesti tak pass. Hahaha~ Gelak.. gelak.. Kena muhasabah diri selalu ni. Nak ke berlalu macam tu je hari ni? No way. I want today is my day~

Esok dah bergerak ke KL. Saje rompak masa jalan-jalan kot sebelum busy cuti semester. Haih.. pra-Kerja Kursus kau belum siap kau masih boleh angkat kaki lagi ye Husna?


Haha kadang-kadang kita tak sedar kita ada kawan yang betul-betul care dan sayang sepenuhnya kat kita, kenapa la susah sangat nak hargai. :)


Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha