Bicara Bumbung
Jumaat, Julai 09, 2010 | 5:25 PG | 0 comments
macam yang selalu digembar gemburkan , 10 Julai adalah hari yang tak ditunggu tunggu. LALALA~

tetibe terbang semua semangat dulu nak masak yang sampai siap masuk blog tu haaa. angkara demam. eceh drama.

esok , 10 Julai 2010 hari penentuan bagi memastikan usna ni layak untuk menjadi isteri orang atau tidak. peh ayat! suka over. ok ulang lagi sekali, 10 Julai 2010 esok bersamaan hari Sabtu , berentap lah husna dengan kawan kawan yang lain untuk melayakkan masuk ke peringkat FINAL gadis melayu. tengok ? over lagi.

dah lah , malas nak terang panjang panjang. esok husna dah nak kena paksa MASAK. serius takut. macam zupppp wah dah tiba masa eh ? terkejut ni terkejut ni.
korang pun macam ; hek elehhhh tu je !?

ok lah ok lah , mari menuju dapur. nak kemas kemas periuk semua. doa kan husna selalu okeh ? kalau menang ecece menang lah sangat kiteorang bagi bau je tau. INGAT. oh ye , macam syok sendiri. pertandingan ni berkumpulan , bukan individu. :)

tengah relek relek , semua kawan dah sibuk mesej mesej pasal esok. belacan dah ambik ? kangkung kene bawak ke ? eh esok kite tak bawak papan pemotong mak kite nak guna.  haha comel ^^ tetibe perasan , eh semua kawan dah bizi kemas barang , husna relek je makan makan sambil tengok tivi pada petang jumaat yang indah. ye lah , baru baik sakit ni. korang pun macam ; hek elehhh , tu pun nak bising ?

ok , selamat berjaya. iringi perjalanan kami dengan selamat dengan , petrol PETRONAS. sekian. hei doa kami cepatttt! lambai lambai sikit.

tengah practise practise , tetibe cikgu H tegur ,  eh husna baru demam kan ? disebabkan masa tu blurr, angguk angguk je lah. cikgu M taknak kalah jugak dengan menyampuk elehhh aku pun demam jugak, katanya kepada cikgu H. Cikgu H lagi la taknak kalah terus je dia jawab balik eh aku pun demam jugak. haha kenapa lah comel sangat cikgu2 ni ?


Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha