Bicara Bumbung
keraguan kejantinaan
Isnin, Julai 26, 2010 | 6:41 PG | 5 comments
Assalamualaikum.

apa reaksi korang bila tengok benda ni?

 cool ? ke hot ? :P

korang pun teruja tiba-tiba. Merah Hitam la whoaaa !

lagi , perasaan bila ADIK perempuan korang sebenarnye yang punya kasut rock ni. muehehe! *gelak tak beretika.

husna pun macam , biar betul adik aku ni ? kasut lelaki nih. warna merah pulak tuh. nak biar kena kejar lembu darat ape. dah la nampak saiz besar. wakaka

husna tak ikut masa diorang beli kasut nih. bila dorang sampai je rumah , mula lah uma berlagak lagi angkuh tak ingat dunia tunjuk jee kasut dia. ngelleh tak heran eh eh ? tak , husna terkejut sangat sangat sangat ni. biar betul adik husna ni ? bila tanya tanya , ummi jawab " entah lah. tadi kat kedai sume geleng geleng je kat kasut perempuan. nak jugak kasut tuuuuu. biar je sebab kalau paksa kang kang tak pakai pulak. "

bila husna tanye dia . taknak jawab pulak dah. bila sebut pasal ni... " hah nanti kalau baba tanye nak jawab ape ? " terus dia gelabah hahaha. tau takut pulak dengan ayah. sebab takut ? entah lah ....

tapi semalam husna ikut ummi keje. baba en uma dok rumah. hehehe dorang pegi shopping tak ajak ! jengjengjeng uma pakai kasut rock tuh dengan baba pegi jusco.

" baba tanya pape tak pakai kasut ni ? "
" ade , mula mula baba tanye nape suka kasut ni ? pastu tak jawab. pastu baba tanye lagi , nape beli kasut ni ?"       korang tau dia pandai-pandai jawab ape ?




" KASUT NI TUTUP AURAT " 

ok , fine. sape kalah sekarang ? whaaaa~ baik punye alasan. hesh hesh hesh. kalau korang , nak sumbat tak kasut ni masuk dalam mulut dia ? eee , korang kejam! :P

pliss.. jangan soalkan saiz ? hehe lalala. * sensitip nih

ummi sampai cakap husna en uma ni memang beza perangai. tak tau pulak ape yang beza lalalala. :P

p/s; elleh post entri ni sebab jeles kan kan dia beli kasut baru ??!!
ha ' ah jelessss sangat sangat. kaki husna kecikkkkkkkk. huahuahua

motif tulis entri; nak cuba cuba buat entri pendek tapi padat penuh maksud. hah pass tak nih ?

Label:



Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha