Bicara Bumbung
rahsia tapak tangan
Sabtu, Mei 29, 2010 | 5:02 PG | 2 comments
salam && hello coffeemateTM

eh stop! tajuk tak abes lagi. " rahsia tapak tangan usna " ok hik hik sila terima dengan redha.
ok lah ok lah, nak remain guna usna kembali. sobsob kretttt. namaku oh bukan namamu.
sini dekat dekattt meh usna nak cerita pasal tapak tangan usna yang unik ini. :P

tapak tangan mu bukan tapak tangan ku.
wahaha ehem ni bukan tapak tangan usna ye.

reminder ; jangan kentut atau pitam 15 saat bila baca fakta pelek ni

fakta satu ;

tapak tangan usna yang kiri takde bentok 81 macam kat atas tu. huhu sedih woo. pelek aje kan? bentok lapan tu besoo satu tapak takde pon nombor satu. ok sedih ni jangan cakap usna anak alien! huhu sadiss sadiss. Ipah yang prihatin dia cakap ' eh ada la tu satu tu bertindih kat atas lapan tu '
eleh ye la tuu Ipahhh. saje nak jaga ati kan kan? dah dah takde eskrimm !

so , kenapa usna punyer takde orang lain adeeee ??? entah entah maksudnya usna orang..... baik! wakaka :P

fakta dua ;

usna punye tapak tangan comel. ehem eh korang tak salah baca takpayah nak gosok mata. haha macam kaki jugak, kira tapak tangan usna saiz empat. eh tak ah, saiz satu perdua[1/2]  lah hahaha. ok faktanya tangan usna tak runcing pastu kurus kurus macam wanita lain. ecewah. tapak tangan lebar pastu pendek. aumm aummm malu ni malu ni !! kalau ukur pun sah sah memang pendek ikut genetik kependekan tuannya.

apepun, usna tak kesah. itu kan namanya unik. yeay usna budak unik! yang errr.. ok fikir lah sendiri.

fakta tiga ;

tapak tangan usna pucattt. kalau banding dengan kawan putih lain macam. putih gilaa pucat. pernah check kat kawan umi dia terkejut. hahaha kata acik tu usna kurang makan sayur. makan frieskies je banyakkkkkk.
Ad pernah cakap jugak,

" husna, takut lah awak ade leukemia sebab putih sangat " sambil usap usap lembut gituuu kat tangan aii yang tak runcung ini. ngaumm ngaumm hangat nya terasa. " betul ke kalau putih sangat ada leukemia ? "
" ye lah darah putih banyak sangat "    ok takutttttt ni! korang rasa ?

fakta empat ;

ok ini last ye kawan kawan. orang kata tapak tangan usna halus lembut. habis kembang donat semangkuk. haha benci benci tak suka. setiap kali tu jugak, diorang perli. " haaa mesti tak buat keje rumah ni "  eh eh budak ni. hello, saye buat keje ye. paling banyak buang tayik. awak ade ? cis cis. dah supernatural nak buat cemana, terima jelah hei menyampah betul. saye sapu bilik, kemas katil, vakum ruang tamu, sembur febreze dan yang terbaru, buang air kencing sape tah kencing atas plastik. ok cuma satu je, tak kemas mejaaa wahaha. kemas je sepah. asal sepah je kemas. tak ke naya ? oleh sebab itu usna taubat takmo pakai losyen lagi. uhuuu bai sume losyen losyen ku. losyen pemusnah negara wakaka.



tak tau ape kaitan dengan tapak tangan.

okeh sekian saje rancangan hebat tapi benar bersama tukang kebun budak kecik pelik.

usna dulu dah comign back kot. semalam baca post post lama aumm aumm rindu nya! ok usna here now. assalamualaikum & hello semua! hiyarkkk.
ok ok janji cuti ni kita cakap banyak banyak ok ? suka tak suka tak ?




Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha