Bicara Bumbung
kalut. keliru.
Khamis, Mei 27, 2010 | 9:43 PTG | 2 comments
kadang kadang kita rasa sorang sorang kan ?

salam.
otak-otak & ayam percik ada dalam oven.

dearest , umie.
again , hari ni dok dua orang je lah kat rumah. dengan budak budak. ecewah panggil budak budak tuu! Upin sekarang spoilt wooo! manja habis. malam tadi angin apa secara drastik, dea pi tido atas riba. alang-alang kita tido sama-sama. haha letak Upin kat atas dada. aumm aumm sweet. EHEM, upin jantan ye. ;P

eh , sebenarnya , saye paling tak suka bila kena tinggal sorang macam ni. mula hidup tak terurus. pastu mula nanti fikir bukan-bukan. mula berfikir menyimpang jauh sangat. betul lah, bahaya kalau sorang sorang ni.

baru tadi rewind baca novel. EHEM novel budak budak aje. again, bila sorang sorang pastu baca novel. kalau ikut sangat perasaan macam macam aje boleh berlaku. yup, ingat lagi pakcik bagitau " anything can happen in our life. Anything! "

bila habis separuh saye khadam novel tu. saye pergi luar. tengok , kosong... sunyi je. tiba tiba aje air mata nak keluar. tetibe je!

hmm, saye bukan pelakon utama dunia. tapi mesti best kan jadi pelakon utama dunia ? semua macam berpihak kat dia. alahh spesis Cindarella laa. ada susah pun, kejap jee nanti ada senang. fuh fuh.

entah , jiwa tengah kacau. rasa macam macam benda pulak fikir. ecewah gelis gelis


Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha