Bicara Bumbung
hari jadi , kawan
Sabtu, April 03, 2010 | 1:50 PG | 5 comments
i,salam & hello coffeemate TM
a real friend is someone who walks in when the rest of the world walks out.
sekarang ; ada lagi satu homework. hoho tapi sekarang uma tengah tido. jengjengjeng. peluang cenggini memang hebat. daripda gaduh baik mengalah T_T

kejap kejap

kalau rasa entri ni skema ke macam takde perasaan ke tak best ke redha je lah ye. hoho otak macam blank kejap. hah tu laa tido lama-lama agi ;P 

nah


hish tiger perasan dea punya wakaka

saje-saje snap.

untuk awak , farah. :) selamat hari jadi yeh ?
wee farah da tua ! haha ;P
lukis ni hari sabtu. sehari sebelum birthday dea. hoho semangat betul lukis ape semua tapi tak snap.
haha memula ingat tulis farah.
tup tup lukis lukis sampai tak sedar langsung.
wakakaka
farah , act sayang awak ! :)
sebab awak, saye baru kenal semenyih tu kat selangor.
hahaah ;P
thanks for our friendship ~ :)

heh rasa macam nak banyak tulis tapi rasa blank. hishh selalu cenggini T____T
mula beria-ria nak tulis, macam smooth gitu. haihh
ehh teringin pulak nak tayang sajak & cerita diari yang usna buat. HAHA bila yeh ?

citt citt ; flickr updated. gi la tengok !


haha hint ~ *ntah pape blurr yo kawan-kawan.

p/s; gambar Apin Ipin Opin Upin da ada. huhu tapi sedih betul ada yang lama-lama boleh terpadam T______________T sayang sangat !


Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha