Bicara Bumbung
kita kat oversea ke mak ?
Sabtu, April 03, 2010 | 9:34 PTG | 5 comments
salam & hello coffeemate TM

grrrr sekarang sejuk kan ? yeaa petang nak balik sekolah je hujan. sejuk habis ! kalau dulu masa bulan Februari taknak hujan. panas aje :) hujan-hujan memang best krohh krohh haha ;P. daun kat halaman rumah cantek. ada waterdrops :) kalau dulu susah nak tengok , nak tengok pagi-pagi je time ada embun. sejukk ~

waterdrops

rumput kat sekolah yang dulu macam kering jadi lawa betul hijau dea. 


sekarang ; takut + seram sangat tengok bumi. pergi sekolah , balik sekolah , asyik nampak pokok kering. semak terbakar macam dah biasa. hish apa nak jadi dengan bumi ni ? takuttt - 

eh eh lupa pulak. usna tepek gambar Apin Ipin Opin Upin ok ?


apin

ipin


opin


upin

haha ni intro dulu. yang lain lain tunggu ok ? haish agak malas pulak weekend ni nak buat keje. hah salahkan hujan salahkan hujan ! lalala ;P 

p/s; eh perasan sesuatu tak ? muka sume dari atas. haha jengjengjeng. dari atas sebab kena paksa snap gamba tuh. saye pegang leher dea then snap aje, settle. lalala ada husna kesah ? kejam tapi berbudi wakaka *abaikan

hish tak sabar nak cerita pasal dorang ni tau :)
hei minggu depan 11 April ! lalala jom check kalendar ^_^

best semalam berunduk ruduk dengan sony ;P haha lately rajen pulak snap snap :)

sekarang ; tangan sejuk betul. tangan yang pucat bertambah pucat. grrrrrrr macam oversea gitu yeh ? :P siryes sejuk betul ! tempat awak macamane ?

Label:



Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha