Bicara Bumbung
cakap pasal jari
Jumaat, April 16, 2010 | 2:30 PG | 4 comments
kawan , kita ni tak cukup sempurna untuk mengutuk
kawan , kita ni tak cukup sempurna untuk menuduh
kawan , kita ni tak cukup sempurna untuk berkelahi
kawan , kita ni tak cukup sempurna untuk menudung jari kepada orang lain

eh jari lah

cuba tengok ni ;
alaahh tak jelas pulak dah 

jom fikir logik. tengok ? kalau kita menuding / menunjuk jari jari kepada orang , berapa jari yang balik ke kita ? * try try *   haha pandaiii :) haa ni lah nama ilmu hikmah , bak kata ustaz Ipin.

ok , tak puas hati ? kata kan lah , kau cakap macam nie pulak.
" kalau macam tu cuba tuding jari kat diri sendiri lah , nanti jari lain akan tertuding kat orang lain pulak "
amboii amboii tak puas hati pulak yerk ? piat baru tau
so jom tengok pulak , *try la buat sendiri tuding jari kat diri sendiri* ;)
haha adil kan kan ? 
kawan , kita tak sempurna. betul, sikit pun tak sempurna.
jadi , lagi baik tuding jari kat diri sendiri aje. adil lagi saksama.
sorang dapat satu jari haha-

langkah pertama la kot. :) kalau salah , harap betulkan. doakan aku kuat ok ?
ehh jangan risau esok akan ada post ribena ok ? haha 


Label:



Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha