Bicara Bumbung
PUTERI telah menculik hati saye !
Sabtu, Mac 06, 2010 | 12:16 PG | 14 comments

salam & hello coffemateTM


snap by him ; DSLR :)

ini la gerangan budak yang membuat kan ku rindu kampung T________T huhh comel kan ? entah apa dia guna minyak pengasih dia guna membuat kan daku rindu nie haha. :) tapi setahu dia pakai bedak jee. tu pun bedak kat kepala. apekah ? *budak tak reti pakai bedak


haha yang usna rasa heii menyampass betul dengan budak nie kan sebab dia nie gila kamera. :D haa tengok tuu rasa nak hempuk dengan sudu kan ? baru setahun jagung dah pandai bergaya ala model gitu. haiyooo sape la yang ajar ? *tanda-tanda orang jeles  :P


haa nie lagi tak boleh menahan. geram tahu ? heshh tayang rambut agi haha. yang salute kan dia yang buat style macam tu je orang tak suruh bergaya camtu pun haha. nie yang buat makin sayang ! :P budak nie la orang pertama yang usna jumpa reti bergaya tanpa segan silu :P takpe lah nasib cute , kalau tak ....... reject ! :P

eh ehh lupa pulak. patutnya perkenal kan dulu baru tunjuk muka haha. ehem ehem , nama yang diberi kan kepada budak itu ialah Asfa. gahh sangat kan nama dia ? hikk hikk tapi nama populor Puteri. wahh siap nama populor oke ? haha budak nie anak bongsu daripada 5 beradik :)

ohh budak nie jugee matang. yess matang tahu ? kadang kadang kalau dia bercakap tu mengalah kan chef Wan !  contoh nya macam nie ; satu malam tu kiteorang sefamily sebelah ayah amek angin malam dekat BPWorld. hoho memang syokk kiteorang main bola macam kat situ padang bola dunia jee. :D terimkasih lah kepada pakcik-pakcik yang membawa kiteorang heh :) rasa turun berat sikit. bestt ~

tapi budak Puteri nie monyok semacam. haii nak kata frust tertonggeng rasa mustahil la kan. dia jalan sensorang kat BPWorld dengan belon macam tengah berlakon kuchi kuchi ho taheii gitu. ahh mengada :P

 

  
belon mengimpresikan segalanya haha

nampak tu ? selalu bukan main tapi malam tu ? duss seriously risau tau * wahh keibuan :P dia jalan-jalan sorang-sorang macam .. errr ok ok , dia jalan sorang-sorang pastu dengan muka masam lagi masin tanpa sekeping senyuman amat merisaukan. tadi dalam kereta bukan main semangat T__T usna tanya ;

H : Puteri , kenapa nie ?
P : *gagap* emm kite sedih laa. kite kesian dekat abang kite masa tu dia blablabla
see ? nampak kan sifat kematurean dia ? dusss terharu sangat dapat adik camnie haha. :P masa dia kecik-kecik usna selalu teman dia dalam kereta bayi. :D seronok kan layan baby ? :) *perasaan hiba tetibe
dia cakap lagi ;

P : kite kesian kat ibu kite masa tu ibu kite blablabla
H : *senyum* Puteri budak baik kan ? jadi kena la selalu ikut cakap umie. ok ?
 time nie rasaa pewitttt seronok sangat :D memujuk Puteri macam satu nikmat. :)

 
yeay ! dia dah senyum. legaaa sangat :)
petang esok nya , kiteorang makan-makan. masa tu usna baru bangun tido haha. shhh muka jangan cakap lah. mamai mamai lagi :P usna dengan Puteri dok sebelah-sebelah :) hihi tetibe kan ..

P : kite suka la tengok muke awak.. *senyum*
H: ehh (?) ....... *kelu
P : sebab....... awak nie comel laa.

haishooo tergelak time tu jugak. sape sangka kan budak nie kata kakak sepupu dia comel ? *pitam 2 kali heh " Puteri sayang , you are totally more comel la dari kite " haha

try spot husna ? lalala ~ 

ahh Puteri , kite sayangg awak !

1o tahun akan datang , Puteri amek PMR. teka umor dia berapa sekarang ? hehe dan 10 tahun akan datang juga , usna dalam gerbang perkahwinan haha , hehh nak suruh Puteri jadi pengapit la. :P

Label: ,



Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha