Bicara Bumbung
erkk cantek ke cenggitu ?
Jumaat, Februari 12, 2010 | 12:52 PG | 8 comments
salam && hello coffeemateTM

take note ; faham btulbtul tau. ayam masak merah & frieskies adalah pelakon hoho.
fokus yang dihighlight tau. :)

AYAM MASAK MERAH
* mempunyai paras yang agak menarik.
* peramah / banyak cakap.
* orang senang bergaul dengannya.
tetapi..
saye pernah nampak dea ber***. pk la sendiri lalala :P
saye pernah nampak dea tak jujur dengan diri sendiri masa math test..
saye dapat tahu yang dea benci darah daging nya sendiri..


FRIESKIES TUNA CHIP nama ape la nie :P
* mungkin kurang comel dari ayam masak merah.
* sukaa betul buat lawak sampai orang senang kalau ada dea.
tetapi.. 
saye tahu dea jujur berkawan..
saye nampak dea tekun jawab math test..
saye pernah nampak dea sayangg adekadeknya.. :)


oke sekarang saye nak tanya awakawak sekalian, mana lagi menarik && cantek ?
ohoooii sila jawab jujur && bayang kan ia adalah kawan anda. :)
heh soalan nie selalu ada kat fikiran sekarang. :)
hidup nie adil tapi orang yang hidup tu yang tak adil huhh.
mereka judge a kerepek by its ingredients not the taste. :)


ehh jawab jujur tahu ? pliss bayangkan betulbetul.


p/s ; ishh geram btol takley letak gamba.. huhh mcm da tak menarik gituu entri kehkeh. :P
p/sst ; entri agak skema && takde perasaan haha. :P jawab je laaaaa.


Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha