Bicara Bumbung
da 14 taon ke sy ?
Jumaat, Januari 01, 2010 | 1:11 PG | 5 comments
salam & hello to all coffemateTM< font="">>


message

haiyoooo. hari nie secara rasmi kalau orang tanya "adek adek, umo bape nie ? nampak muda laa." haha erkk, kena cakap 14 dah. hukhuk. 14 ? aiii, rasa besoo pulak. :P

nak masuk 2010 nie, usna banyak dapat mesej berbunyi begini ;

Sebelum akhir bulan ini, katakan I LOVE U kepada 15 kawan anda. Sekiranya anda tak melalukan, tahun 2010 akan menjadi tahun yang MALANG. So, I LOVE U my friend. remember me always.
iskisk, sangat kejam oke. orang tengah takde kredit niee ! haiyooo. yang tak tahan bila tengok 2010 akan menjadi tahun yang MALANG. heii, macam doakan jea. heh. aaa, sadis sungguh. !
tapi bila fikirfikir balek, agak bagus jugak bila takda kredit nie. huahua. kalau tak, kaya laaa Maxis. haihh.
papepun usna mestila sayang kawan usna. tapi kalau mesej bunyi macam nie, heh. macam tak ikhlas jea. kecik limpa tau. huh. tak baek la gini. huaa. kalau sayang, cakap la depandepan. jangan anta mesej. hoho. tak romantik tahu. tulis surat pun ape salahnya. agagag.

anyway, post terakhir kot ? harapharap jangan. esok nak post pasal tip. tips apa ? entah. nanti rujuk buku atau mr.google yaah. tunggu !!!! tu pun kalau takde makhluk nak guna pc. gee~

&& SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH !

Label: ,



Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha