Bicara Bumbung
awak jangan perli yea ? grrr disitu.
Rabu, Januari 27, 2010 | 6:58 PG | 10 comments
salam & hello coffemateTM

eh eh, ingat Qis & E'ah ? yeahh nah nah tengok.... :P


oke penat tau usna tunggu diorang. depan pintu pun bolee kan.



yezaa. korang pilih mana ?  kiri E'ah & kanan Qis. kalau korang berminat bagitau usna k. :) usna bagi number dia. eh eh diorang nie 26x8 pun tak tau agi la cemana heh. :P diorang tau أ ب ت jee. :)
awak suka yang mana ? kiri ke kanan ? haa cepatcepat nanti korang boleh ganti usna ngaji hee.


lepas ngaji nak mewarna pulak. habis laa barang khazanah 7 tahun yang lampau. hikk.




oke oke. tukar topik. :) hari selasa yang lepas kan bersamaan 26 Januari 2009 2010. lepas keluar jee dari kereta Myvi bondaku untuk ke perkarangan sekolah chentaku, terdengar " Meow meoww ". ohh my usna lupaa pulak first reaction usna ape ehh. tapi yang pasti kepala usna dah melilau cari bunyi tuu. ehh usna pun pelik nape usna cari ehh ? haha aishoo kuat benoo aura cat ituhh.


ohh nape mesti kucing , kucing && kucing ? *currently blurrr*

lepas tu kan lepas tu kan usna cari laa bawahbawah kereta mana tau ada mama kucing nak beranak ke anak kucing semput berlari dengan pakwenya ke ayah kucing nazak selepas mengurat kee KEHKEH. *semput*

tapi ! jap jap. nape bunyi MEOWW amat berlainan sekali ? kucing jantan belum pecah suara ke ? hohoo sangat lah kejam usna membuat andaian begitu. :) usna cuit adik usna " ma, dengar tak dengar tak ? rasa lain aaa meow dea. "  adek usna diam jee malas nak amek tau. haha kakak dea yang lebihlebih. :P

tibatiba kan usna melilau ke atas bangunan pulak. mana tau kucing nak bunuh diri selepas cinta ditolak kee tercampak ke tingkap macam garfield kee nak terjun guna payung macam iklan DiGi kee KEHKEH. :p *semput agii*

GULP di situ ! aishooo ada orang mainkan usna ! di beranda tangga aras 5 sepasang songkok hitam usna terlihat. gerangan sapekah itu ? chesss. main sembunyisembunyi pulak. huh =.=

ehh diorang tau kee blog nurulfatinhusna.blogspot.com ? abes laaa. " nak kopi satu " taksuke tak suke. tak sukaa mereka mgenali diriku begitu. :P awak awak, nak tukar link boleh ? :)

ehh korang. korang faham ke usna bebel apakah ini ? haishoooo. tengah blurrblurr nie. Math best laa.


Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha