Bicara Bumbung
mc Donald. ;p
Sabtu, November 21, 2009 | 7:11 PTG | 0 comments


teramat lah sukaaa tengok iklan nie. haiiii,, sweet kan ? grrrr, lagi sukaa tengok diorg gelak sesama dalam kereta. dua dua comel !ehem ehem maklumlah, takde adik boy kan ?:43: yang baju biru tu ada iras iras anak ustzh dekat skolah. mungkin usna jee yg perasaan kot. takde laa sama sangat. ;p


aihh,, bila kira2 balik , lama jugak tak pergi MC Donald. lebih setahunkot.? ;p tapi takde laa kempunan sangat. biasa jee. usna lagi prefer burger gerai. :41:kat sana, usna lagi suke pie dea., bolee tahan. mula2 anti sangat dekat pie tuu, lastly. haaaa,,padan muke dah kemaruk smpai burger pun tak pandang dah. ayah usna yang kenalkan kami. ;p

sekarang nie ; daging burger lada hitam tuu. dalam iklan macam sedap jee. thehehe~ tapi takpe., bolee buat kat rumah. ;p

ehh,, saje jee cite pasal MC Donald. bukan promote suruh beli. oke.? act nak tunjuk video tu jee. ehhehhe.., geram sungguh !

p/s; kucing usna dah besar belaka ! nak tau cerita .? tunggu je laa. oke.?


Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha