Bicara Bumbung
mereka dah besar !
Sabtu, Oktober 24, 2009 | 1:24 PG | 7 comments
eyt eyt,,
masih ingat dengan ank jepun husna.?
ngeee~~
lama tak dengar cerita mereka!
yep yep,,diorang dah besar!
pandai berlari lagi..
waaahh,,sejuk hati acik diaaa.
mesti umie dia lagi gembira kann.??
wauu,,Tiger..bertuahnya awak...
kahwin muda....ahaakz,,anak comel pulak tuu.
awwwww.' so so sweeeeeett.

snap pic diorg pagi tadi..
baru jee.
takut tak sempat...
diorang sekarang suka main bawah katil !!
ish ish,,








oke oke,,sila cuci mata sebentar..
ting!










cuba tekaa.??
yep,,ini MIEYAKO..
awww..sangat comell.
mata dia bundar..

yumm,,sedapnyaa susu umieee...
kenyang,,burpppp~
lepas nie boleh lah main lagi !!
yeay..hohoh.





masa dia still still kecik++comott..
uish,,laiiiiiinnn betulll.
sekarang dah matured..
gitu yeee.?
comeeel laaa.

oke okee,,status Mieyako sekarang ;;
-dalam sume ekor, dia nie laaa paling nakal !
adeeeh,,pening kepala acik diaa.
umie dia nak mandikan,,
dia takmau..
dia nak pegi main jugak.
HAISH.
dlm sume ekor jgk;
si Mieyako jgk paling aktif..
lari lari,,haa.dia la tuu.
lebih kurang jee dengan kembar diaa ; Maruko.
cuma Maruko tuu tak teruk sangat..
hikhik


Momoko story time!
weeee~
haaa,Momoko nie lain sikit.
manjaa..
pendiam..
ohohoh.
senang kata senang jaga diaa.
tak rumit..

haaa,tengok tuuu.??!
tengeek kat kaki umie diaaa.
buat muka innocent yeee.
picit hidung kang.., baru taau.
heheee~

Momoko,,nnti besaa jaga umie baik baik yaa.??
sayaaang Momoko..
jangan la takut dngan acik.
Acik tak garang laaa.
;p ;p ;p

mereka tiga ekor still mcm tak kenal 2 ekor orang acik diaa.
kalu nak dekat,,nnti diorang reverse.
lagi lagi si upin ipin tuu.
ADEEEH.


hah,Maruko pulaaakk.
muka dia nie kira matured lagi dari upin ipin lagi satu tuu.
hoho.
yang sama nakal ngan comeel jeee.

kejadiankes nie berlaku pagi tadi jugaak.
pic nie silaa pusing kepala yaa.
try try tekaa.?
adeeeh! dia panjat karpet !
Marukoo!
nakal betul yaaaa.
rotan nak.??
hohoho.
last last tak tau nak turun..
haaa,,acik dia jugaak turunkan.
lain kali jangan panjat lagi okee.?

kenyang sudah !
tengok lidah diaaa.
amboiiiii,,
lepas nie nak main pulaaak.
cepaatt.
taun depan masuk tadikaa.
takleh main lagi.
hihik.



yg penat memicit keyboard,,
[ нʋƨиα ]

Label: , , ,



Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha