Bicara Bumbung
bumi ohh bumi.
Jumaat, Oktober 02, 2009 | 1:45 PG | 2 comments






isk isk,,siapa dah baca berita semalam.?
hari ni.?
haaa,,teka sikit berita apa.?
uiks,,,betul betul..
dah hebah kan.?
wooo,,usna pun terkejut dengar berita tu.
jadi.??
kita kena buat apa?



yeay!
jaga Bumi kita!
*ayat semangat nie*

entah mengapa dalam minggu ni saja dah dua subjek sentuh mengenai Bumi..
uish,,terasa terasa..

tu yang nak post entri pasal bumi..
dalam kelas lagi dah fikir fikir skrip nak letak.
ngee~

oke oke,,
apa kata?
lepas nie kita jaga bumi.?
hohoho.
*cakap nie mcm tak pernah jaga saje*=p

cikgu kata.......
✖ kalau ada pasti kat rumah tu,guna lah pinggan yang washable..
jangan ngengada guan pinggan pakai buang tuu!
✖ kalau kertas dah tak guna,,jangan buang!
hohho.buat la ceconteng keee,
kira kira add math..
haaa!jimat pokok...
✖ selalu recycle!
✖ tanam pohon-pohon renek depan rumah..
mesti lawa! ngee~
✖ KURANG kan penggunaan plastik..
*nie yang susah nak buat..aiteeyh*
✖ semarakkan kehijauan..
hoho.nie best...
usna suka sangattengok pokok hijau..
ngeee~

oke oke,,
ada cadangan lain??
meh kongsi..


bumi,,usna sayaaaaaaaaaaaang awak tau..
ingat tu..
ngee~

Label: , ,



Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha