Bicara Bumbung
undi undi,,
Jumaat, Jun 12, 2009 | 9:44 PTG | 7 comments
oke,,uzna ingat nak buat undi lah..
uzna nak korang pilih mana antara gambar tiger nie yang paling comel dan menarik,,*erk,,oh..
1. try tengok kakinya yg jarang dibuat oleh kucing lain..memang kucing yg aneh!

2. really?pengsan kah,,?
3. sengetkan kepala ya..tidur yg enak untuk mimpi yg indah..
4. nakal tak kami?,,hahaha.,kesian dyer..
5. uzna suker panggil tiger kucing gedikxxx,,sebab kalu dyer tengah baring,nanti dyer pusing-pusingkan badan dyer..lebih nyeeeer..
6. hahhaha,,kakinya tu kenapa?
7. matanya yg comel dan menagih simpati..*tak malu
8. penat ke?alala..~
9. memang mengganggu,,!isk isk,,sampay ati betul..
10. terkujur badannya..
11. owhh,,buat muka toyer dan selamber..
12. bermalas-malasan..,mengada!
13. tidur yang nampak tak nyenyak..
14. mata yang tertutup dek kesilauan flash,,
15. arrk,,wut wrong??
16. owwh,,
17. nie penat ke macam penat?
huh,,siap pun..lama uh,,oke,,hanya tinggal memilih!
anda hanya boleh pilih satu saja dan nyatakan sebab kenapa anda memilih itu..
k?
sesiapapun boleh mengundi!!
tak kira blogger,follower mahupun pembaca,,!
selamat mengundi ya........!
lalala,,~~
penambahan ya,,!
sesiapa nak undi sila buat sloga keh..,
'saya suka melawat blog ::dunia uzna:: kerana..........................................

Label: , ,



Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha