Bicara Bumbung
sajak made in uzna...
Sabtu, Mei 30, 2009 | 7:28 PG | 2 comments
tajuk:: ***MEMORI SEMALAM...***

Kotak fikiranku menerawang jauh,
Seketika ku teringat padamu,
insan yang bernama guru,
insan yang menjana masa depanku,
satu ketika dahulu..

Saat ku terjatuh,
kau datang dengan langkah seribu,
membantu ku bangun
kembali meneruskan perjalanan
demi tujuan yang satu...

Lembut sabarmu,tunjuk ajarmu,
mencurahkan warisan ilmu,
tanpa rasa ragu dan jemu,
demi melihat anak didikmu,
berjaya dan berilmu..

Kini saat itu sudah berlalu,
kini aku sudah semakin dewasa,
berdiri gah di depan klinik,
lalu tersenyum sendiri,
mengimbau memori lalu,
bersama teman,ilmu dan guru...



fuuhh,,siap jugak....ok tak?sajak nie ditulis pun sebab ada ujian ulbs di skolah..
kalu tak,,takde nak buatnya,,*malasz..
nggeeee,,
kalu sume nak tau,,tak silap la...
uzna sorang je yang buat sajak sendiri..
yang lain tu ciplak je tuh....haha,,
tapi ada sorang member nie,,umy dye yang watkan..
tapi dye terrer baca tau....
perrgh,,sedap!!
uzna lak tergagap-gagap...,karang sajak je reti..

Label:



Older Post | Newer Post



Writing is an art bebeh. Lantak ler kita nak tulis stail lagu mana. Asalkan orang paham sudah.






Template edit by: Faiz
Background by: Fazeera
Basecode by: Lettha